GANDURI DUPA 1 AN


A trecut un an in care am acumulat multa experienta si am participat la foarte multe evenimente didactice si culturale , unde am adunat atat premii cat si participari.

Va prezentam mai jos cu ce ne mandrim in anul scolar care a trecut!

De asemenea am aparut si in ziarul local intr-un articol in care s-a semnalat activitatea noastra de plantare.

Tot in acest an am participat si la SPRING DAY EUROPE 2010, unde ne-am inscris cu 4 evenimente si pentru care am primit dipoma de participare.

http://www.springday2010.net/apps/eun_apps/springday2010/desktop/index.cfm?lang=en

Lasă un răspuns

